Måndag 11/10 2010

Hejsan Hoppsan!
Helg är slut och det är måndag.
En dag i veckan som man helst kan skippa!
Men jaja, jag ska inte klaga för idag fick jag ledigt från jobbet, gött.
För er som inte vet så prya jag på ett 6års och idag så är det studiedag för dom.
Eller rättare sagt bara ledigt, tror knappast att dom plugga, men det ska jag i alla fall göra.
För det är ju ingen idé att jag cyklar iväg till jobbet om ingen annan är där.
Men jag ska som sagt göra lite nytta!
Blir att plugga, skulle pluggat igår, höhö...
Men idag blir det väll Hemkunskap och So, ska skriva en liten uppsats om pasta och ris på HK, trevligt!
Men sedan ska man redovisa det, mindre trevligt...

Dagen igår var trevlig.
Jag och mamma var en stund på stan och där kpte jag strumpor!
Alla mina var håliga, inte bra!
Men nu har jag i alla fall 5 snygga par, höhö.
Och sedan såg jag på 2 filmer, mysigt!!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0