Lite som rör sig i mitt huvud jusst nu!

OOO!
Jag blev fett sugen på att byta header!
Asså jag blir aldrig nöjd, duma mig.
Vistt tycker jag den jag har ee jätte fin, tack rybaklove!
Men, jag har lixom tröttnat, redan jag vet...
Men denna header vill jag typ bara ska ha en bilder eller något.
Eller jag vet inte, fett jobbigt.
Snälla kan ni komma med idér alla som bara tittar in lite snappt, kan ni bara skriva i komentar fältet någon idé på någon header?!
Skulle va fett nicet...

AAAA, vill ha en ny nu, men vet ej hur det ska se ut...
Ska kanske be någon snäll människa ta ett par nya kort på lilla mig.
Men då kommer jag bara tycka dom ee fula och blablabla...
Ne, gu va jobbig jag är, nu måste jag värkligen plugga så jag tänker på något annat.

Några exempel på snygga headers (hoppas det går bra att jag lånar dom).








GE MIG IDÈR!!!


Kommentarer
Postat av: Takwa

tack gumman! ja det är jag som har fixat den :)

KRAM KRAM hoppas allt är bra med dig! <3

2010-10-11 @ 20:01:23
URL: http://feelnormal.blogg.se/
Postat av: bäa

Hm. ja, jag har ju kvar min kamera. ;)

Höhö, men ne, vi kan ju ta en promenad i den fina höstsolen. Ta lite bilder. :)

Jag funderar på iom jag ska göra nåt med min. :D

puss

2010-10-11 @ 21:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0