Har du några kalaspuffar??

Intresant samtal...


LilCupcakez ' Yin ~ säger:
"hej, mitt namn är Linda, jag söker kalaspuffar som är ca 3 år gamla.
Har du några ? ring mig på numret 070... "

I´m an Assassin säger:
Hej Linda. Det här är Majken och jag måste tyvär medela att jag inte har några 3 år gammla kalaspuffar. Men går det bra med 14 år gammla??

LilCupcakez ' Yin ~ säger:
javisst, du kan ringa mitt nummer på 070...

I´m an Assassin säger:
Du Linda, varför måste jag ringa dig??
Kan jag inte senda dom via sms?

LilCupcakez ' Yin ~ säger:
Din svänska ikke bra!

I´m an Assassin säger:
vad har jag gjort nu då??

LilCupcakez ' Yin
du stavar ikke bra
VAD ELAK JAG ÄR NU


I´m an Assassin säger:
vad stavade jag fel på??


» LilCupcakez ' Yin ~ säger:
sända...


I´m an Assassin säger:
Jag beklagar mina stavsvårigheter.




Ja, så kan det gå när man snackar med Linda...höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0