Glass löser allt och lite Vera!

God kväll på er.
Nu har jag suttit och tyckt synd om mig själv en stund och börjar mår rätt bra en stund.
Det hända lite grejs förut...eller...men jaja, det gick neråt i alla fall i mitt humör...
Men j
ag har ätit glass och nu ser jag på film.
Och mår rätt så bra!!
Ser på en film som jag var tokig i när jag var mindre och är nu också!!
Kan typ alla repliker och kan hela filmen utantil, men jag kan inte få nog!
Vera med flera är det jag snackar om, gick som en serie på svt1.



Annars så är jag super trött.
Jag vill gå i ide och stanna där en bra stund!
Krypa ner under täcket och sova tills det blir sommar, låter som en super bra idé.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0