Give me some f*cking info, google!!!

Hej på er!
Nu har jag pluggat pasta och ris kunskap i ca 1 timme.
Och jag börjar bli väldigt trött, finns typ ingen f*cking info, jäkla google!!
Men, ska nog låna lite böcker på bibban senare idag, bibban kan man alltid lita på.
Men visst har jag fått ihopp lite info i alla fall och så blir jag ju hungrig av allt matsnack!
Pasta är som ni kanske inte vet min favomat! MUMS!
Men det finns IKEA-pizza i kylen, mumsigt!
Och sedan ska jag ge pasta och ris en liten chans till, men sedan blir det SO, jippi.

Och sedan vid 4 typ så ska jag möta två sköna personer och vi ska fika.
Bea (en till skön person) skulle också hänga med, men hon kunde inte buhu!
Men det blir att fika med Mickis och Zeke, trevligt!

Ne, nu ska jag göra min mage glad, puss!



Kommentarer
Postat av: Jossan <3

Jaaa uuuusch va kallat det är, fast för mig ör det tvärt om, jag fryser som fan på kvällarna o tar på mig massa kläder, sen svettas jag på morgonen när jah vaknar ^^

"Fuck google, ask me!" ;) <33



Pöss<

2010-10-11 @ 19:53:23
URL: http://heltenkeltjaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0