Fötter av is!!

Trevlig kväll.
Nu är jag typ upptinad, brr...
Vintern kommer tidigt i år.
Va med Jossan efter skolan, stack till LDL och köpte "fett".
Hahaha, choklad!!!
Mums, och så köpte hon upps en läsk som hon inte tyckte om så jag fick den, höhö.
(allt var uppgjort)...
Och sen så ståd vi och väntade på någon kompis till Jossan, i 189 timmar, fick till och med blå haka, tydligen...
Men sen kom kompisen tydligen, men jag staplade hem innan (mina fötter, aj kunde inte gå).
Visst är mina boots super duper snygga, men lite kalla, brrr (höhö).



Nu ser vi på Bonde säker fru.
Svenne kväll!!



Kommentarer
Postat av: anna

dina skor är verkligen snygga! Jag älskar nitar på skor;)

kram<33

2010-10-20 @ 20:29:53
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; tusen tack<3:)

2010-10-20 @ 20:31:15
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Riktigt snygga boots!

2010-10-22 @ 07:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0