Engel.

Hej.
Började denna måndag morgon men en Engel.
En super vacker låt av Rasmus Seebach.
Min älskling i sommras!
Ni kanske kommer ihåg att jag var helt galen i den mannen i sommras.
Och jag har INTE glömt honom!
Och idag hörde hans underbara låt Engel.
Hörde den på repit typ hela tiden i sommaras, kan inte sluta!
Börjar nästan gråta, den är sååååå vacker.
Okej, nu ska jag sluta...nu får ni lyssna på den!


Rasmus gästade Vakna i fredags, men missade det, buhu!
Men såg reprisen när han sjöng Engel, idag!
Börjar nästan gråta, texten ee så vacker!!

Ne, nu drar jag till skolan!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: anna

jag tyckte inte att den låten var så bra först men nu gillar jag den, den är verkligen fin! Jag tänkte på dig fett mycket när jag såg programmet:P



sv; trevligt, jag läser din blogg också dagligen hehe, men det visste du nog!;)

kram sis<3333

2010-10-25 @ 19:13:30
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0