7/10 - Inte en enda tyst minut!

Hej på er.
Igår var det onsdag och mamma fyllde år.
Vi firade henne med att gå och fika på ett super myisgt café.
Hennes bästa kompis hängde också med och det var kul.
Jag åt en macka med fetaost röra, men jag måste säga att det var snarare en sås än en röra!
Var jätte blaskig och konstig, fast dom bad om ursäkt så jag förlät dom, thihi.
Sen åt jag en super god men mastig kladdkaka med typ chokland glasyr på, mums i magen.
Men vi hade faktist cyklat 2 mil (igår)!!
Men thihi idag så åkte jag buss, men jag skulle inte varit klok om jag hade cyklat (min mamma ee inte klok).
Får det regnade, inte så lite heller och man vill ju inte jobba med blöta kläder, not fun!
Så som ni förstår så ee jag på "jobbet"...jag har rast, fett skönt!!
Men nu ska jag njuta av min rast, inte för att det ee tyst men jajaja...



Ha en fin dag, fast det regnar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0