6/10 - Någon annan dag!

Hej på er.
Nu har jag ätit lunch och är mätt i magen.
Dagen en så länge har varit bra, vi har pärlat och pärlat och pärlat.
Och så har man blivit lite mosad också, dom kan tydligen inte sitta själva, höhö.
Men gud hur ska jag komma ihåg vilka som jag har hollt i handen och suttit brevid.
Asså helt seröst jag borde göra en lista!
Men jaja, nu tror jag vet vilka som jag kommer sitta brevid imorgon, dom va lite sura att jag satt vid ett annat bord, jag hade tydligen sakt att jag skulle sitta vid som "någon annan dag".
och idag var det tydligen "någon annan dag"...det visste inte jag.
Det ee lite man vet, asså...

Men idag är det i alla fall inga vanlig dag!
För min kära lilla mor fyller år.
Dagens började ju bra, vi försov oss, så det kan gå.
Så vi klädde på oss på ca 3 min och sen drog vi iväg...
Hahaha, han i alla fall säga grattis ifarten.
Så nu säger vi grattis igen:
GRATTIS!!


Kommentarer
Postat av: anna

grattis till din mamma:)



sv; haha matte är bara kul om man kan det och slipper fråga och det gör jag tyvär inte.. men tack iallafall! Det betyder verkligen mycket att du skriver uppmuntrande kommentarer!:) Kram sis<3333

2010-10-06 @ 17:45:53
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i tävlingen om klockan :) glöm inte kika in igen för att se om du vann :)



2010-10-06 @ 19:15:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0