18 mil på två veckor!!

Hej på er.
Funderade en kost stund i fall jag värkligen skulle ta en blogg paus.
Jag har oftast nu förtiden inte tid och bloggen halkar åt sidan, vilket ee väldigt synd.
När jag väl har tid, så älskar jag det!!
Men det ee så tråkigt med en blogg som är väldigt dåligt på att uppdatera.
Men jag får göra mitt bästa, ni kan gärna pucha mig, höhö.
Men nu två veckor framöver så blir det inga morgon-inlägg.
Min prao börjar 8 och det är 1 mil dit och lyssna någa jag cyklar!!!
I alla fall gjorde jag det idag, och shit asså menar mamma allvar att hon cyklar den biten varje jävla morgon.
Asså jag beundrar denna kvinna, asså.
Men nu jäklar jag tänker inte fega ur, lovar er.
Jag ska cykla 18 mil på två veckor!!!
Är ni med mig??? (asså ni behöver inte cykla 18 mil), höhö...
Nu blev jag super taggad, men uch mina ben dom kommer skrika efter hjälp, haha.



Puss!!


Kommentarer
Postat av: bea

Snigg bild!! ;)

puss

2010-10-04 @ 20:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0