Tisdag-nu är jag här?? Saknat mig?

God Morgon!!
I´m back on the blog,
Trevligt trevligt, japp nu är mitt internet som det ska.
Snabbt och enkelt.
Var tvungen att gå in igår i skolan och shit va segt det var, typ blev gråhårig.
Men nu så, och det passade ju bra med att jag har sovmorgon på tisdagar...
Då kan jag ju skriva nu på morgonen.
Tänkte plugga engelska som har har tänkt i typ 3 dagar nu, men kom på har ju engelska första lektionen.
Så det får bli då.
Men har typ bestämt att onsdagar är en engelska dag, vill ju behölla mitt G!
Fast igår så pratade jag med min engelska lärare, och hon tror på mig.
Och det känns så skönt...(ingen press ingen press).

Nu kan ni förvänta er:
1.2 dagens citat
2.Lördagens shopping
3.Shopping från Ullared
4.Roligt från mitt hem

Ja, dettta ska jag försöka ge er denna vecka!

Ha en bra tisdag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0