Svar till en fin läsare...

O  ([email protected]) om Tisdag-jahaha, skulle jag upp så här tidigt...:

Bra att du stöder SSU och inte Moddarna xD
Är socce :D

Var väldigt längesen du uppdaterade om Alexander... Saknar dina söta inlägg om honom :D Puss!



Svar:
Thihi, tack eller vad ska jag säga.
Ja, uch till moderaterna! (man får tycka som man vill).
Ja, men gu va kul att du me ee socce, super nicet!

Mm..det var längesen jag ens bloggade.
Nu på lovet har jag haft så sjukt mycket att göra!
Tack, så mycket att du tyckte dom var söta, det värmer.
Om jag ska vara helt ärlig, så har jag inte lyssnat på Alex på ja, jag vet inte hur länge.
Och tappat honom lite, vet inte riktigt vad som händer i hand liv.
Men jag gillar honom fortfarande, och varje gång jag hör en av hans låtar så sjunger och dansar jag.
(ingen vacker syn btw)...
Men nu när jag hör att i alla fall en gillade mina inlägg om honom, så ska jag nog ta tag i saken!!
Men först ee det kanske bra om jag bloggar...

Tack för att du bryr dig om min blogg!!
Super kul med åsikter.
Kram fina du!


Kommentarer
Postat av: O

Åh, herregud! Vilket fint inlägg du gjorde :) Detta förväntade jag mig inte, kan jag säga :)



Ja, jag är själv stolt att jag är på Socialdemokraternas sida!



Okej, jo, jag känner flera som tappat bort Alexander lite. Kanske ett besök i Sverige skulle väcka oss? ;) Ett sätt som är bra att titta vad som händer med Alexander är ju hand Facebooksida, men där har du nog redan varit för längesen kan jag tänka ;)



Tack för ditt fina svar! Ser fram emot dina nya inlägg! Ha det bra! Puss!

2010-11-05 @ 23:51:31
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0