Min magiska hov och jag.

Tjatja.
Sitter här med skapar glädjen inne.
Sitter just nu och försöker skapa något vacker med ord.
Försöker samla in dom med min magiska hov och setta samman dom.
Just nu står det stil, men jaja.
Håller på att skappa en text med Jossan, men just nu är hon i stallet så det får vänta.
Och så själv började på något som möjligtvis kan bli något sorts sångtext.
Men man vet aldrig.
Men med lite skön musik i mina rosa lurar så försöker jag koppla bort att jag börja bli sjuk.
För det hinner jag inte med.

Visste ni en grej?
Om man har en fischenmens friend (vet ej stavning) tablet vid insidan av kinden för länge...
Så känns det som kinden domnar bort ett tag.

Höhö...vet jag av egna irfarenheter, höhö.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0