Men sluta klia!

Hej på er.
Just nu så blir jag galen på min rygg.
Mitt på ryggen där man absolut inte når, där just där kliar det som in i helvete!!
Asså gud, och förut så typ kliade/sved det på min mage, på min mage!!
Wierd place!
Jaja, får hämta en linjal eller något...vänta...
Så, nu blev det bra för stunden i alla fall.
Annars är allt mye great!
Skoldagen har varit full med engelska i alla fall, men det var rätt lungt.
Han inte göra så jätte mycket, men skönt att kunna jobba i sin egen (långsamma) takt.
Och så jobbade Mickis också engelska så det blev lite roligare:)
Får väll hyra filmen som dom andra såg, höhö...kanske inte så nödvändigt.

Ska väll vara duktig och göra matte snart.
Men guuud vad det kliar seriöst, har faaan fått löss eller något.
(haha, just kidding).
Men jaja:) Smile!!

KRAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0