Lika stark som Bamse!

God Morgon.
Oj shit kl är typ lite över 11 och jag skriver god morgon.
Ja, som ni kanske förstår så blev det att vara hemma idag.
Har inte blivit sämmre, men jag vill faneme bli frisk snart!
Just nu sitter jag ner bäddad i mitt inte alls omogna täcke med bamse på, höhö.
Och ser på en serie som jag inte har någon aning om vad den heter, men den går om och om igen.
Och det är inte våra bästa eller värsta år eller vad dom heter.
Men bra är den.

Idag blir det väll att ligga hemma och tycka synd om mig själv.
Men sen runt fyra blir det att macka sig väg till skolan...
Har utväcklingsamtal (skrev det med en snobbig ton).
Får se om jag ska gå om hela skolan, kanske måste börja om från dagis.
Höhö, just kidding!

Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0