F*ck fysik helt enkelt!

Tja tja på er.
Söndag och första advent.
Mysigt tycker jag, men idag stannar jag helt klart hemma.
Jävla snöstorm!
Men måste ut ikväll...hemligt.
Men jaja, nu va det typ lite mer än 1 timme sen Mickis stack hem.
Buhu, vi hade det fett kul.
Vi har nördat wii både idag och igår.
Men sen när hon stack hem så råkade jag radera alla nivåer vi hade klarat.
SMART MAJKEN!!...aaa fett arg jag blir asså.
Men jaja, vi är ju bäst så vi klarar det, right Mickis??
Men just nu sitter jag och väntar på att jag ska bli sugen på att plugga no...
Hahaha, och det kommer ju hända, eller inte.
Men halv 3 då måste jag!!
AAA, böckerna ligger brevid mig och stressar mig, dumma dumma fysik!
Asså fysik, vf ska jag kunna det...f*ck fysik helt enkelt.
Jaja, nu ska jag sluta spilla energi.
Hahaha, energi...nej vill inte läsa om energi...
Det ee synd om mig (just kidding)...

Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0