24/11 1 månad kvar...

God Morgon på er.
Onsdag idag och jag har fått tillbax min data.
Super happy.
Blev jätte orolig, dom sa att det fanns en chans att datan skulle paja!
Fatta min älsklig dööö (ja, jag vet jag är dramatisk).
Men igår så ringde dom och frågade, vad det var för fel på den...
Dom hade inte hittat något fel, han typ bara satta på den!!
Sjukt asså, jag och mamma hade testat flera gånger...
Men jaja, så vi fick betala 400:- för inget, tråkigt!
Men jaja, jag har den i mitt knä nu!

Nu, snart blir det dax för skola...
Får välja på att se på film hela dan eller plugga engelska...
Hahaha, tror jag väjer det sista, och ja jag är helt seriös!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; vad taskigt av dem.. man måste ju kunna lita på sina vänner..

Men ja du har nog rätt.:)

kram och bra att du har fått tillbaka datan<3:D

2010-11-24 @ 09:14:50
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0