-The way you move is like a full on rainstorm-

God Morgon God Morgon.
Blev klar tidigt idag, gött!
Då så kan jag ju sitta här och mysa och vara nervös.
Shit asså engelska prov
idag, vet fan inte vad det kommer komma på det.
Det ända jag vet är att vi ska ha en hörövning på 1 halv timme, not fun.
Gu va jag suger på engelska asså, hoppas hoppas att jag får ha kvar mitt G.
Vill fanemej inte gå på någon skola där jag ska sitta och höja mitt betyg...
Visst vill jag höja mitt betyg i gymnasiet, men på den linjen ja vill gå på!!!
TEATER!!!

Annars bli nog dagen bra.
Efter så drar jag och Jossan hem till mig!
Trevligt trevligt, vi ska fixa till våra betyg i NO.
Gud asså allt handlar om f*cking betyg!

Får tänka på något annat.
Hmm...kan tänka på Oskar Linnros
, thihi.

Ne men, have a great day on u!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0