Vi har en plan!

God Natt på er!
Nu ser jag på Top Model och sen blir det norska hollywood fruar.
Och sen blir det att sova.
Ee sjukt trött..
Men denna vecka ee så soft.
Ska kanske ut och gå igen, imorgon.
Va ju ute och gick förut med mamma, och det ee så skönt.
Men nu har jag lite åt i benen, men det hör ju till hehe...
Mamma och jag funderar på att ta med räningskorna till Spanien.
Eller funderar, vi ska.
Vi gjorde det förra året, men sprang vi?? nepp...
Men nu har vi lakt upp en "plan"...hehe...mitt mål i sommar:
Bättre kondis och "slankare" kropp och muskolösare!
Men jag brukar ofta gå ner på sommaren och sen går man upp på vinter, hmmm.
Jaja...livet i en choklad ask.
Mums, fett va gott med choklad...så har kladdkaka i frysen, nej!!!
SLUTA MAJKEN!!!




Kommentarer
Postat av: anna

sv; hihi trevligt trevligt:)

Det var en som sa till mig att hjärnan kopplar bort onödiga saker som man ändå inte behöver se när man ändå tittar på krysset.. hehe men jag vet inte:P

kram<3

2010-06-01 @ 07:31:39
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0