Vad jag tycker...är alltid bäst!

Nu kommer min bedövning på dagens bidrag i inför ESC avsnitt 2!

Belgien:
Kille med gittar.
Väldigt fin röst och söt balad.
Snygg va han också och det är ju alltid ett plus.
Oj, detta gillar vi!!
Mamma till och med höjda volumen.
Lite Anna Bergendahl stuket på det hela...
Fast kanske inte till ESC...lätt att man gömmer bort den.
Men jag tycker att den är jätte fin!

Malta:
En 17 årig tjej i stor kläning och stor röst.
Helt otroligt att hon bara ee 17, jätte fin röst.
Men om hon kommer till final, snäll ändra stejlingen (stavning)
Hon ser ut som en galen 30 åring!! haha.
Men låten var inte dålig, oj nu kom det en man med vingar bakom henne, läskigt.
Och nu dansar han, hm...men låten var väll fin:D

Albanien:
Lite dunka dunka början. Men en balad liknade låt...
Konstig video...hm...ne men gu vad märkligt!
Hela videon gör så att jag inte kan höra låten, så nu får jag blunda lite.
Jo då låten är rätt bra, en låt som säkert kan fastna på hjärnan och gå  varmt på radion.
Men byt video!!

Grekland:
Kille med killdansare som visar lite mage, mums, haha...
Grekis pop!
Gu jag vill bara upp och dansa.
Man känner värkligen det grekiska och jag kommer och tänka på Tzatsiki filmerna...
När dom dansar i baren.
Men jag vet inte...vet ju inte vad dom sjunger, men det var ett skönt tryck på den.
En göra dig glad låt helt klart!!
Men dom kanske sjunger "skit på dig", men det gör inget man blir glad:D

Portugal:
Jasså en till balad, kul...

Makedonien:
En gubbe, två gitarister och en trumis.
Men med bra tryck i, i alla fall i början.
Lite gubb-pop...inget negativt!
Oj nu kom det en rappare in, här händer det grejer...
Ne...jag vet faktist inte vad jag tycker, kanske lite patetiskt.
Men låten är ju inte dålig, svår låt...men gittar solut var för långt...
Nej, jag har inga komentarer, mer...


Vitryssland:
5 personer som sjunger väldigt vacker.
Detta kan nog blir bra, sabba det inte nu!
Väldigt pampigt, som alltid när det gäller vitryssland.
Oj, en av tjejrna som precis ut som Katy Perry...hm.
Oj, nu försvan dom också...och nu ee dom tillbax.
Men låten var väll fin, men skulle komma upp lite mer tycker jag.

Island:
Engelskan och franska...hallå ni kommer från Island!!
Opera disko, men ni Island vi gjorde det mycket bätre förra året, ni med!
Nej, tack...bara märkligt.
Mamma: slänga ut tv:n genom fönstret!






Det var allt för denna delen...:D






Kommentarer
Postat av: anna

ååh det är så spännande när jag läser det här för jag längtar tills jag hinner kolla på det!!

stor kram<33

2010-05-04 @ 21:03:15
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0