Vad det något mer, herr Rybak?

Tjabba!
Läste aftonbladet idag och hittade två artiklar om Alexander Rybak.
Och en av dom va så jävla rolig, gu vad jag diggar han asså.
Helt ärligt så gillar jag han mer nu efter jag har läst den, hehe.
Men jag orkar inte leta efter den på nätet, så jag skriver av den.
Hehe, bara för er...men den ee så rolig...LIKE HIM!
Först lite fakta vad den handlar om orkar inte skriva allt.
Vet inte om ni kommer ihåg en man vid namn Markus Larsson.
Namnet kanske inte säger er något men det var han som sågade Rybaks "första" cd och kallde den för smurfhits.
Typ alla i Norge rasade mot honom och Alexander frågesatte honom.
Markus blev enkelt inte så gillad av norrmänen.
Men nu under ESC så ville han se hur det var mellan Alex och han...


Markus inlede "samtalet me frågan:

Vad har du gjort med handen. Alexander?
- Jag har stoppat upp din recension på väggen och stått och slagit på den, säger Alex och ler.
Och lite senare får fiolhoben sin hämd.
Mitt under intervjun med min (markus) kolega Helena Trus vänder han sig om till mig och frågar med oskyldig min:
- Markus? Kan du vara snäll att fixa en kopp choklad till mig?
Jag funderade på att köra upp min Iphone i näsan på honom. En kopp choklad kostar ungefär som en svensk cykel i Norge. Men ibland måste även en kritiker visa lite god vilja.
Vad det något mer, herr Rybak?
-Nej det är bra. Sluuuurp. Gott. Men vad gör du hr egentligen?
Jag vill bara tacka för gott sammarbete. Tack vara din skiva blev jag "Rybak-dödaren" med hela norska folket. Och du blev fiolhoben på Google. Bra puplicitet för båda, du vet.
(kvävt skratt och ett "hrrrrm")
Hållå?
(Tystnad.)
Jag skojade bara.
(Tystnad.)
Okej vi gör så här. Jag lovar att inte skriva om din nya och säkert alldeles fantastisk skiva när den släpps. Och du lovar att inte slå din fiol i min skalle. Deal?
Du får gärna skriva om min skiva.
Jaså?
I alla fall om du tycker den är bra, icke sant?
Visst så går det till.

Man skulle kunna sammarfatta vår träff så här:
Det var en gång en Rybak dödare som sågade en skiva av en fiolhob.
Fiolhoben blev arg och förbannad.
Men sen köpte Rybak-dödaren en kopp choklad åt fiolhoben.
Och allt var ganska coolt.
Se där. Det slutade som en Fairytale.

Hahahaha...(jag ligger på marken och asgarvar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0