Super taggad för ikväll! Är ni?

Hejsan!
Om ni inte vet det så blir jag arg på er.
Fy dig...men jag kan vara snäll att berätta...
Denna vecka är det ju ESC vecka, så jävla bra ju.
ESC är fucking bättre än julafton, för mig i alla fall.
Och idag kan man väll säga att den veckan börjar.
För idag är det första semifinalen i Oslo.
Och jag tänkte ladda upp er lite, själv är jag super taggad.
Så här tänker jag bjuda på några bidrag som ska tävla idag...

En av mina favoriter tävlar idag!!:

Lettlands bidrag! nr 6

Haha, vet inte vad jag ska säga, kanske gör en kopp te då:


Serbiens bidrag

Typ snyggast och en av mina favoriter ikväll!:

Belgiens bidrag! nr 10!!

En av de hundra balderna som tävlar i år, eller skrik balad?:

Portugals bidrag

Hoppas ni börjar bli laddade nu!
Kanske kommer något mer bidrag på bloggen senare ikväll...
Vi får se.


Kommentarer
Postat av: anna

det ska bli så kul när det börjar!!

sv; näe jag hatar idrott:P



Ja det låter på bilden som att alla bloggare bloggar för att de har ångest...



jag funderar på att prova en sådan tunika den här veckan för den är så fin, jag gillar också den blåa:P

kraaam<333

2010-05-25 @ 17:31:53
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0