Killar enligt min smak.

En fråga jag fick igår om inlägget: Min man folket:
Hmmmm, är det din stil på kille?

Svar:
JA, eller jag har många olika stilar på killar jag tycker ee snygga.
Jag gillar både killar som ser lite mystiska ut, rakade med tatueringar och ekorre gos,
Men jag tänkte visa några kända killar som jag tycker ee riktigt snygga
.


Matthew Gray Gubler i Criminal Minds.
Some old promo shots - the-forgotten photo
Från serien The forgotten.

Robert Pattinson OFC.

Chad.

The bad boy from GG.

John Mayer.

Och Alexander Rybak, såklart...men jag tycker han ee mer söt än snygg.



Kommentarer
Postat av: anna

sv; Ja de var fett gulliga!



Haha fett kul!:D Kramis<33

2010-05-24 @ 08:06:22
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Chad är snygg:)

2010-05-24 @ 10:20:06
Postat av: Linda

Nu får du ta fram en bodybuildare åt mig så jag får lite ögongodis så här på måndagen

2010-05-24 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0