Tillykke

God Morgon!
Lördag och solen skiner!
Nu börjar vi dagen med Rasmus Seebach som jag slutade gårdagen med.
En rikrigt bra låt och bra kille.
Hahaha nu har han fått tre inlägg Tillykke (grattis på danska) Rasmus!
Fast mamma blev inte så glad att jag pumpar den här på morgonen, hehe...
Men jag ska inte sitta här hela dagen, måste gå in i duchen snart...det där härsprejet ee hår ee lite hårt. XD
Men sen så blir det stan och vid 8 så börjar nedräkningen till ESC kl 21:00 då bänkar vi upp framför tv:n.
Och sen blir det flera timmar framför den fyrkanten, kommer bli så jävla kul.
Jag och Jenny hade bestämt om Sverige kommer topp 10 så skulle vi springa ut u strumpor och skrika...men det sket sig ju. Men heja Tyskland!
Men jag tror faktist att Irland kommer gå jävligt bra för!





Kommentarer
Postat av: Linda

God morgon!

jag håller på Grekland:) Min systers ex-pojkvän är dansare där.

2010-05-29 @ 10:07:12
Postat av: little me!!

Till Linda:

Guten morgen!

Oj gu vad coolt!

Ja, en låten är också bra:D

kram!

2010-05-29 @ 10:08:25
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0