The world need more LOVE!

Idag är det fredag och det är snart kväll...
Då är det många som myser med sin käreste.
Så vad passar inte bättre med ett inlägg med massa gulliga kärleks bilder.
Så nu kommer en kärleks bomb till alla från mig.
So bring love!

On Fire on Flickr - Photo Sharing! Facebook | Minhas fotos – weheartit

snugs on Flickr - Photo Sharing! User Media - TinyPic - Hospedagem grátis para imagem, compartilhamento de foto e vídeo

the hymn for the cigarettes: 15:53 auf Flickr - Fotosharing!

NUMB IS A NEW DEEP: iheartlove: letlovewriteonyou: times are hard for dreamers.

▲Dskodust▲ Where the shock sets in

Tumblr_kvgy2codrj1qzz6m8o1_500_large

Tumblr Love On The Bass by ~HopeRocketQueen on deviantART

Facebook | My Photos - Wall Photos Queue | Tumblr



Kommentarer
Postat av: anna

jag loggade ut från msn om du undrade för jag kunde inte skriva något till dig längre.. men jag kommer kunna chatta som vanligt på söndag igen<33

2010-05-07 @ 20:38:23
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0