Svulla bulla får sykryck!

Hejsan alla människor!
Nu sitter jag och svullar i mig kakor...inte bra inte bra!
Jag som försöker göra mig fin till sommaren, men det går ju inte så bra.
Majken älskar mat och maten älskar Majken!!
Men jag har bestämt att i skolan ätar jag inga kolhydrater och istället för det halva tallriken med grönsaker!
Mycket mycket bra, men nu på våren så får vi jätte god salad i skolan, med salads blad, tomat och gurka.
Vi får den bara på våren för det ee ju dyrare med sånt på vintern, ajabaja...det där med pengar är inte lätt, haha...undra vad det var i dom där kakorna??
Jaja, efter skolan så stack jag till frissan, var sugen på att färga och klippa håret i typ imorgon eller något, men icke sa nicke, hon hade tid nästa fucking onsdag!!
Jaja, den som väntar på något gått väntar alltid så jävla länge!
Och nu hackar radion igen, sykryck!!
Den är as dålig, knasrar hela tiden, Claes Ohlsson skit...hm.



Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Tack så mycket :)



haha ja vi menade nog typ samma tror jag ;)

allt bra idag?

2010-05-03 @ 16:14:15
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0