So what I´m a rockstar!

God Morgon!
Nu sitter jag i sängen med hela munnen full med frukost!
Det blev banan och lime fil med världens godaste flingor, med massa frukt i!!
Hemköps egena flingor, so what?? Dom äger!!!
Och te OFC, behöver ju inte skriva det nu för tiden...haha blivit som min mamma galen i te.
I natt har jag sovit skit bra, beövde väll det efter en full dag som igår, kolmården hela dagen och sedan resturang på kvällen.
Japp, vi fick plats men vi satt typ nästan inne köket, kanske inte var så lyckat och det var propp fullt i resturangen så dom typ glömde bort oss...jaja maten var som alltid prefect!
Plus att denna gång tog jag en efterätt, fin vanilj glass med tropiska frukter och choklad sås.
Riktigt mumsigt, men som always så är mamma där och äter min efterätt också, men jag fick nästan allt för mig själv.
Ne, nu sitter jag här och skriver och glömmer bort att ta bort te påsen, hoppas jag kan dricka det.
Annars så skyller jag på er, att jag måste gå upp från min sköna säng och göra nytt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0