Siffror till höger och vänster!

God Morgon!
Sitter i pyjamas och ser på vakna, fast kl är halv 9.
Hm...ja för det är ju FREDAG och jag börjar inte för än halv 11, nice.
Eller för att vara exakt så börjar jag 5 över halv 11.
Men jag gick upp 20 i 8 för att blogga och ta det lungt.
Ja, jag ee lite konstig dom flesta vill ju sova länge och fixa sig snabt, men jag är tvärt om.
Jag vill helst ha varit vaken rätt så länge innan jag ska göra det jag ska göra tex gå till skolan.
Så nu sitter jag här och ska gå om ca 1 och 1 halv timme.
Haha, märkte nu att detta inlägg här fylt av siffror, japp där har vi namnet på inlägget...



                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0