Sällskaps resan, NÖRD!

Hejsan Hoppsan!
Nu har Jossan gått, buhu!
Vi hade värkligen as kul!!
Bi bakade pizza och såg på film, som vi hyrde.
Filmet hette 500 days of summer, tror jag och den var as bra!
"Det är ingen kärlekshistoria utan en historia om kärlek"
Inte alls som vanliga kärleks filmer, men väldigt bra och den fångade än och den blev aldrig tråkig.
Rekomenderas starkt!
Sen så såg vi lite på sälskaps resan, när dom åker utomlands, jag har hela boxen haha...NÖRD!
Och nu så ser jag klart den, vi pallade inte igår...och så äter jag upp godiset från igår, mums.

500 days of summer!








Snygging från Criminals Minds är med:


Kommentarer
Postat av: isabella l .

Haha du kallar dig nörd? Jag har två av dem boxarna :) Fattar inte varför...

2010-05-09 @ 19:10:40
URL: http://issaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0