outfit: naken!

Hejsan Hoppsan!
För er som undrar om jag gick naken till skolan imorse, så är svaret ja.
Jag gick till skolan i min födelsedags kostym!
Spritt språngande
naken, hehe!
HAHAHA!! nej då, hoppas att ni inte blev rädda haha!
Men då, det fick bli leggins som jag vikte upp lite och en färglad tunika med ett belte i midjan.
Och så fick det bli 2 pärlarmband till det, lite hippie stil, men ganska sommrigt!
Det ee ju typ sommar, okej Sara det är sommar...kanske lite mer vår?
Eller detta är svårt, för nu denna vinter har ju varit ee vad ska jag säga kall??
Då så fort det kommer sol, blir det sommar då eller?
Hehe, ech ni får dömma själva, sommar eller vår.



Kommentarer
Postat av: IZZA

Hejsan,

jag snubblade in på din blogg av ren slump och tycker att du skulle passa fint till sajten jag jobbar på - Finestlight.se (en ny sajt som riktar sig till dom under 18). Ta en titt på sidan vettja :)



MVH

2010-05-21 @ 16:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0