Norska fruar i Sverige

God Kväll!
Nu sitter jag i min säng och Top Model ee snart slut.
Men sen kommer NORSKA hollywood fruar.
Ee så glad att det sents i Sverige, trodde bara att det skulle sändas i Norge.
Och jag kan ju inte åka dit varje måndag, men jag skulle någ hitta det på nätet i alla fall.
Skulle hjälpa och plantera blommorna som vi konkade hem på, men jag glömde en sak.
Upps, Mirna hade ju konsert, så det var bara att sätta sig på cykeln och köra som en dåra.
Den började halv 7, började cykla halv 7...upps.
Men jag holler vad jag LOVAR...men sen när jag kom hem så var det bara att hoppa in i duchen...
Här var det ingen vila och ingen ro. hehe.
Men nu får jag andas ut, hehe.
Nu är det spänande...vem ska åka ut ur Top Model...
En av mina två favoriter står där framme nu...
YEEES hon fick  stanna, men hon som åkte va också bra, buhu!

PS: Ni som är vakna kl 10 kan se bakom kulliserna av Sex and the City.
På 3:an idag!:D
Får se reprisen...



Kommentarer
Postat av: anna

sv; ja jag såg på det hehe;P Jag gillade henne med hunden!:D

klem klem<33

2010-05-25 @ 07:19:21
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0