Min solglajer

Hej!
Har ju snackat mycket om att jag älskar solglajer.
Och att jag har ca 9, men använder bara 7 av dom, hehe.
Fråga mig inte varför jag har kvar dom 2 som jag ej använder.
Men jag tänker visa alla 9 som jag har...

Nr 1:

Mina första i samlingen, tror jag och köpta i Stockholm.

Nr 2:

Dom här använder jag inte för att dom ramlar bara ner...

Nr 3:

Dom köpte jag i Spanien och dom har också varit i Trysil.

Nr 4:

Dom köpte jag också i Spanien, tycker dom ee jätte fina när man ee lite solbrun!

Nr 5:

Dom här är nr 2 i min samling, tror jag...eller var dom först...nej 2 var dom nog.

Nr 6:

Dom här tycker jag är jätte fula och pasar inte als!!

Nr 7:

Dom här är mina nyaste och dom fick jag av mamma när vi var i Stockholm.

Nr 8:

Dom köpte jag i Spanien och dom använde jag mäst förra sommaren.

Nr 9:

Också köpta i Spaninen och använda väldigt mycket.

Så nu kommer frågan, vad tycker ni? Vilket par tyckte just du var snyggast??
Själv tycker jag bäst om: 7,8,9


Kommentarer
Postat av: takwa

du är alltid lika söt! :)

2010-05-03 @ 18:08:34
URL: http://umeflinga.blogg.se/
Postat av: Linda

Nummer 8 är mina favoriter

2010-05-03 @ 19:31:06
Postat av: Jossan<3

Tycker nummer två va as coola ^^ <3

2010-05-03 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0