Lyckad dag och ett var extra runt en rondel.

Hej!
Orkar inte skriva så mycket, har ju varit på dop/bröllop hela dan.
Det var lyckat, dom sa ja och Wilma blev döpt.
Fast jag typ dog hehe, jag och Ida var ju tärnor och det ee rätt jobbigt att stå still i ca 1 timme medans fötterma sover och benen värker...men jag höll ut hehe:D
Tog ganska många fina bilder, men dom orkar jag inte ladda upp nu.
För kl är snart 10 hehe...sent eller?? Skoja.
Men efter kyrkan och festen så drog jag och några till typ ett hamburgar ställe tillbax till västervik.
Min duktiga kusin körde och vå körde efter några (som vi kände) och dom lurade oss med att köra ett halvt varm runt en rondel, skit kul Kim, hehe!
Men dagen var lyckad nu sitter jag här hos mormor och dricker te och äter godis, hehe:D

Puss och fis lingonris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0