Liten flicka tänker på framtiden.

God Natt!!
Kl är bara 9 men gick och la mig rätt sent igår, så jag börjar bli trött.
Plus att imorgon så det sista spurten med plugg inför tema vecka och lov.
Det är bara en dag med riktigt plugg och det orkar jag.
Så det blir So, No och engelska.
Har sovmorgon på fredag som alltid och då hinner jag plugga lite.
Fredag är sista inlämnings dagen och då ska allt från 8:an vara klart, i fall man vill ha betyg och det vill man väll??
I alla fall jag!
Oj, jag slutar för fan 8:an, det hade jag typ glömt...oj :O
Sen blir det 9:an och sen gymnasiet, jag blir en stor flicka.
Oj, shit...15 snart ju...

Natti!


Kommentarer
Postat av: anna

vilket datum får ni sommarlov?:)

sv; jag tycker att militär är ganska fint men inget jag skulle sätta på mig;P

kraam<33

2010-05-26 @ 21:34:13
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; jag är också nervös! Om inte Sverige går vidare så blir inte esc lika kul:P



jag tycker att den är ganska fin.. jag passar inte i leopard..

Oj vad tidigt, jag slutar 11 juni:)

kramis<333

2010-05-27 @ 07:35:35
URL: http://nyylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0