Krockskadade knän, inte vackert!

Hejsan Hoppsan!
Kl är typ 5 snart och jag sitter och väntar på mamsen.
Vi ska vara nyttiga och gå ut och gå om mammas häl klarar det...skoskav.
Annars tar jag på min hörlurar och går ut själv.
Efter denna helgen så har jag ÅNGEST!
Så måste få bort dom där kilorna som jag fick av kladdkaka och muffins.
Plus idag fick vi fika av våran rara tyska lärare som ska sluta!!!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...kommer sakna dig sjukt mycket.
Och man kan inte ha någon bättre lärare än dig...lovar dig.
Betygen ee ju satta, så jag ee helt ärlig...like always.

Men i alla fall efter skolan, stack jag och Bea ner till stan.
Skulle ju köpa dom där legginsarna...bläää.
Jag såg ut som en gris, det tycker vi inte om.
Man såg mit krockskadade knän.
Måste bara säga en sak: Om man vill kunna visa sina knän på sommaren, träna ALDRIG jujutsu!



Kommentarer
Postat av: anna

sv; Haha ja det är så jobbigt.. man får aldrig nog av esc! Så himla långt kvar tills nästa år!:P

2010-05-31 @ 16:54:29
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh gumman du är sååå gullig!!!! Kommer sakna dig också du är en riktig solstråle!!!!

2010-05-31 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0