Jag ratar Rybak, upps!

GOOOOOOOOD MORGON!
Idag ee jag på strolande humör.
1. Solen skiner
2. Ska till frissan och bli fin
3. Rybaks nya singel har premiär idag
4.Sista dagen i veckan fast den är en onsdag

Så det ee lixom inte konstigt att jag är glad, men det är en sak som förstör...
SKOLAN!!!
Jaja det är bara bita ihopp och göra det bästa av sistationen, man måste ju.
Jajaja, slut med tråkigheter.
Okej vad tycker jag om Rybaks nya låt...hm...
Svårt, tror den kräver ganska många gånger lyssning.
Ganska anerlunda och kanske lite tröntig, hehe...
Plus att den låter ganska mycket som en anna låt.
Men jag vet ej den ee ju inte dålig...okej kanske.
Men kan återkomma när jag har hört några gånger!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0