Jag går på något, en spik kanske?

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma efter en lång dag i skolan.
Men den har varit okej, känner att jag har fått ganska mycket gjort.
Men det känns jätte konstigt, alla går runt och chatar om att vi har så mycket i skolan och jag går runt och bara: Gu vad skönt att inte ha så mycket att göra.
Fast det brukar vara jag som ee så stressad så att jag gråter och skriker.
Känns nästan äkligt, som om att jag har glömt något, ech.
Kanske går på helium, haha...skoja.
Haha igår på Hollywood fruar frågade dom det Maria, hehe.
Gu vad hon är skönt, diggar henne starkt!




Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Jaa me ääälskar henne! <3

2010-05-11 @ 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0