Jag försöker att bli lite seriös.

Hejsan Hoppsan!
Läste en komentar nu på morgon kvisten...
Juste jag har namnsdag idag, tack Linda du var först :)
Japp idag är det den 19 maj och dagens namn är Maj och Majken.
Så allså är det min namnsdag, och grattis till er alla som heter Maj eller Majken.
Dagens planer är att blir "nästan" klar med svenskan och då måste jag dra till bibban.
Så jävla segt
aaaa, måste ju dit för att jag inte har något fucking word på denna data.
Jaja, jag kan blir lite mer seriös när jag är i bibban och inte bara läser bloggar osv.
Skulle va bra om dom inte hade mågot internet, hehe.
Jo då jag måste skärpa mig NU!
Sen måste jag läsa lite no men det gör jag någ lite senare idag, jag har tvättstugan hehe.
Duktiga jag ska tvätta!!!



Kommentarer
Postat av: bea

Grattis på namnsdagen!

2010-05-19 @ 09:52:09
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0