I fall ni vill läsa...

dagens låt:Adam Lambert med låten "What do you whant for me" 
dagens frisyr:
troll
dagens smink: Foundechen (syavning) mascara och ljus brun ögonskugga.
dagens klädsel: jeans och tröja
dagens planer: se på Bea när hon sjunger
dagens vill ha: Semester!!
dagens saknad: Mina kusiner
dagens tråkigaste: No
dagens finaste: Mitt slitna hår, haha... 
dagens kram: Mor
dagens humör: Trött men glad, like always
dagens mående: Trött och seg
dagens borde: sova!
dagens parfym: Date-party
dagens bästa: datan och vänner
dagens sysselsättning: blogg
dagens längtan: imorgon efter skolan, torsdag och lov!!
dagens kärlek: Polyvore

dagens tanke: Vill skriva något bra...men kommer inte på något.
dagens irritationsobjekt: att jag inte vet vad jag ska svara på denna fråga! 
dagens smycke: inget
dagens önskan: att det blir sommar snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0