Har inte tid med er!

Hejsan Hoppsan!
Jag har tyvär inte haft tid med er idag!
För jag har haft fult upp, I beze girl, a blond girl om jag får bli.
Japp, jag har varit hoss frissan idag och spenderat några timmar, hihi.
Men det var det värt det blev färgning och klippning av toppa.
As snyggt blev det.
Fast blev jätte rädd i början för när det var blött såg det orange ut, jag ba: Shit!!
Men sen blev det as bra och jag ee nöjd.
Och efter det blev det hem, åt en god sallad.
Sen hade Bea fis teater förestälnig, jätte duktig va hon!
Bland dom bäst, faktist!
Där teatern lång va det as cool miljö, det blev lite fina bilder, med Mirnas kamera och jag var OFC moddelen.
Hehe, vi fottade till min nya header, olala...spänande va...
Och nu som en bra slut på dagen, te och choklad, mums i magen!

Bilder på mitt hår kommer...håll ut!


Kommentarer
Postat av: bea

Hehe, vad söt du är! :) <3

2010-05-12 @ 22:38:27
URL: http://vitaminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0