Gu vad trevligt!

Hahaha, jag och Anna (inte min kusin utan, min kompis) har ett mycket TREVLIGT samtal på msn...

Anna säger:vad trevligt!

I´m an Assassin säger:hahaha...du ee så roligt!
Med dit trevligt=ANNA

Anna säger:haha men jag vet aldrig vad jag ska säga då det får bli det haha

I´m an Assassin säger:Vad trevligt.

Anna säger:hahaha

Anna säger:är det fint väder hos er?

I´m an Assassin säger:vädret har tydligen PM, så det förändras väldigt snabbt..men nu ser det ganska soligt ut i alla fall

PMS*

Anna säger:haha oki

I´m an Assassin säger:hos dig då??

Anna säger:det har spö regnat ty 2-3 ggr idag men nu är det bara lite blåsigt men inte kallt

I´m an Assassin säger:okej Det va inte så trevligt, okej nu ska jag sluta det blir inte så trevligt om man säger trevligt för många gånger, men en gång kan vara väldigt trevligt, Anna du har smittat mig, inte trevligt

Anna säger:hahah men det är väl trevligt att säga trevligt?

I´m an Assassin säger:jodå det är myckter trevligt, trevligt är ett trevligt ord.

Anna säger:jag håller med.. det är otroligt trevligt



Kommentarer
Postat av: anna

haha vilket trevligt inlägg! Man blir alltid glad av trevliga saker;D

kram<33

2010-05-23 @ 15:50:12
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: anna

sv; haha du är så rolig och det är alltid trevligt!

tack själv för en trevlig kommentar, alltid trevligt att få!



Näe jag vet tyvär inte vad jag ska ha på mig på skolavslutningen.. men jag letar på nätet varje dag:)

stor kram<3

2010-05-23 @ 16:06:49
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Madicken

Åh jag skulle vilja heta Majken istället! Så jävla fint :D

2010-05-23 @ 16:16:34
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0