Good from Asos...

Fick tips från Linda (min tyska-lärare) om en sajt.
Och jag satt och sökte på google efter kläder, har inget att göra...hehe.
Och då kom den där sajten upp,
http://www.asos.com
Tack för sajten, jätte snygga saker och märkes saker till ett mycket bra pris!!
Så om ni brukar köpa på nätet och söker ny affärer, så ge denna sajt en chans!
Här kommer några plagg som gärna skulle kunna på i min garderob!!

Minkpink Cross Back Floral Dress 


Bara älskar den sista kläningen!!!
Med ett skärp i midjan, skulle va as snygg.
Ee färsta glad för att jag har långa ben och kan bära upp sommarens hetaste plagg, den långa kläningen!
Iii, vist kan man ha det om man är kort, men man ska någ satsa på en kort kläning...:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0