Fynd dag!

Hejsan Hoppsan!
Nu har vi köppat och fyndat as bra saker.
Japp, det var ju marknads dag på stan, affärerna ställer ut bord inne eller ute och säjer saker för en billig peng eller ja till ett mindre än det var förut.
Och jag och mamma brukar alltid gå på det varje år, men jag brukar aldrig hitta något, det mest mamma.
Men denna gången hitta jag lite saker.
Som jag tänkte visa, men en sak såg jag nu va smutsig, fasen.
Men vi ska testa och tvätta tröja, annars kosta den bara 20 kr, men endå.

Sorry för dåliga bilder:

Rosa shorts. 39:- cubus.

Tun rosa halsduk. 10:- kapphal.

Rosa kläning. 50 :- Åhlens.
Bättre bilder kan komma om ni ber snällt.

Köpte en ny brödröst:

Söt va??

Fika på stan:



Anna tävlar ikväll i ESC!!
Bidrag nr 6...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0