Fuck u I´m a singel lady!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma, inne i värmen...äntligen!
Haha, nejdå det var mysigt i Linköping, ja förutom vädret.
Jävla piss väder, uch och fy!
Vi åt jätte god lunch och så schoppade vi lite, mamma köpte tränings kläder och en tunika och jag köpte en till nyckelring i samma stuk som den där det står "helvete" på, men denna står det: "Fuck you, you fucking fuck!"
Hehe, den är så jag, jag måste kanske sluta säga "fuck" hehe, esh skit samma folk får trå vad dom vill!!

Nu har vi köpt pizza deg och lite grönsaker/dipp.
Tills ikväll, Jossan snygging kommer ju!
Och vi ska bara slappa och det trevligt...som snygga singel tjejer en lördag, snackar skit!!

God Lunch:

Lasange med spenat, mums i magen!


Kommentarer
Postat av: Jossan<3

Hahaha oo ja va vi ska snacka skit! XD <3

2010-05-08 @ 16:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0