.....................................................

.................................................................
...................................................................
........................................................................
...............................................................................
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Om igår.
Bara att jag är jävligt ledssen och tycker jätte synd om Anna.
Men som "tur" var det så var jag förberedd på det.
..........................................................................
..............................................................................
......................................................................................
Nu får man heja på:
Tyskland
Rumänien
Belgien
.........................................................................
..................................................................................
......................................................................................


Första gånge vi inte gick till final...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0