En fucking musikal mitt i allt!

Hejsan Hoppsan!
Nu sitter jag kvar i skolan och leker duktig.
Fick veta typ vid 1 att vi skulle gå på någon fucking musikal kl 1.
Så då var det bara rusa ner till stan, snacka om att jag blev arg.
Det är typ 1 och 1 halv dag kvar tills allt ska vara inne och jag försöker plugga så mycket  i skolan som det går för att jag ej kan plugga hemma.
Men så måste man skita i typ 2 viktiga lektioner bara för att gå till någon fucking musikal.
Och så skulle vi redovisa på tyskan ju och jag va redo för det och Linda hade tydligen köpt fika och allt.
Och så får hon och jag och alla andra veta att det inte blir någon en timme innan, mysigt.
Jaja, bara bita ihop i det fruktans värda sura äpplet, jag fick som tur gå tidigare, och åka till skolan.
Se vad lite tårar kan göra!
Ne nu blir det teknik och engelska I think.
Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; Japp de får vi minsann heja på;)

Hoppas att klänningen sitter bra om du provar den då!

kraam<33

2010-05-27 @ 16:18:19
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Zahra

haej haeej, tänkte bara tipsa ;P http://www.youtube.com/watch?v=j7Nljwhekyg&feature=player_embedded DU älskar't haha!

2010-05-27 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0