Ehh trött??

God Natt!
Ne nu ska jag sova.

Det är ju skola imorgon.
Så då måste man vara pigg så man inte somnar.
Haha, man brukar ju säga att man sover på lektionerna men man inte gör det det i självavärket.
Men en gång somna jag "typ" men precis jag typ skulle somna så kom läraren och frågade hur jag mådde...
- Ehh trött??
Men i alla fall, nu nyss kom mamma in och sa att jag skulle logga ut.
Vilken tajming jag som sitter här och skriver natti till er.
Men sen ska jag se klart på söndags filmen på tv, Bridget Jons dagbok, hehe:D

Natti!



Kommentarer
Postat av: Evelina

sv: Ja har också funderat på låmngklänning, men jag har ingen aning om det skulle passa mig. Får väl prova och se!

Men jag försöker fortfarande klura ut om man ser längre eller kortare ut i en långklänning?

2010-05-30 @ 22:16:25
URL: http://iindigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0