Dumla humle dummle!!

AAAA,uch!
Det kom en skit stor humla, eller humor kanske ee stor.
Ja, men i alla fall...blev skit rädd i alla fall.
Haha, villken mes jag hehe...men dom ee läskiga.
Så jag sprang in och stirrade på den tills den ee flög i väg.
Kän dig utstirrad din duma humla...
Ne nu ska jag plugga matte, hehe...och så får vi hoppas att den inte kommer tillbaka.
Föresten det kom in en geting när jag satt och plugga i skolan förut, men den finns inte mer, sorry...



uch och fy för sådanna djur, ni skrämmer mig!!


Kommentarer
Postat av: anna

sv; tack så mycket:)

hehe oki;)

stor kraam<333

2010-05-20 @ 17:36:59
URL: http://nyylander.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul att du gillade asos.com, de har ju verkligen jättemycket snyggt:)

2010-05-20 @ 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0