Dom försvan!

Hejsan Hoppsan!
Jag ee så jävla glad!
Därför att jag inte behövde ta hem något plugg, haha...nörd.
Eller inte.
Men denna dag va sista dagen, i 8:an.
Eller asså det ee ju 1 vecka till men det ee bara tema vecka, haha så jävla soft.
Och så fick jag tjus hem och det va också soft, men Victor och Bea försvan någon stans, oj oj.
Haha, skoj men hoppas Johannes hitta dom, haha eller inte...elak jag ee not.
Men nu ter jag toast asså röstade mackor från våran nya snygga brödrost, as bra va den.
Men man kan bara köra en bröd skiva i tagen, haha.
Men det ee väll utsidan som räknas eller??
*skoja*



Kommentarer
Postat av: bea

Haha, oj, vad kan vi ha gjort?!?!?! :O

2010-05-28 @ 15:36:09
Postat av: Linda

Nu är det HEEEELLLGGG!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-28 @ 20:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0