Den passade, mycket bra power walk!

Hejsan Hoppsan!
Nu är jag hemma från skolan, eller det var jag för längesen.
Men det var okej, hade redivisning på tyskan och det gick bra.
Som sagt så ägde vi ut alla, haha...ne då ni var bra också.
Men vi var lite bättre, haha...NEJ JAG SKOJA!
Men i alla fall, jag och mamma hade bestämt att vi skulle power walka idag...
Men både kom fram till att vi kunde power walka i stan, shopping ee också bra motion!
Vi skulle leta efter en jeans jacka men hitta ingen, eller vi han ej leta för vi gick in på Twilfit och jag började bikinis, som jag i vanliga fal inte vågar göra.
Men jag var tvungen, dom var ju så fina och första som jag testa...
Den PASSA!!!! Snacka vad jag glad jag blev, testade en till men det var den första som jag ville ha.
Men jag trodde jaha dom köper vi en bikini en anna gång, men när jag gick ut så ståd mamma i kassan.
IIII och nu ee ligger den i min byro, hehe:D
Bara för att göra er lite galna så får ni se den i ett annat inlägg, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0